خانه استانها موزه تعطیل شده ای که در نوروز ۲۴۸۹ بازدید کننده داشته!

موزه تعطیل شده ای که در نوروز ۲۴۸۹ بازدید کننده داشته!

موزه تعطیل شده نهاوند در نوروز امسال ۲۴۸۹ بازدید کننده داشته! این حرف را نفر اول مسئولیت موزه-گردشگری یک استان بیان کرده!

توسط سرواژه

سرواژه- موزه تعطیل شده نهاوند در نوروز امسال۲ هزار و ۴۸۹ نفر بازدید کننده داشته! این حرف را نفر اول مسئولیت موزه-گردشگری یک استان بیان کرده!

“ایرنا-فریبا اظهار کرد: موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند ۲ هزار و ۴۸۹ نفر، موزه حمام حاج آقا تراب ۲ هزار و۶۷۱ نفر و موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد ۲۱۷ نفر بازدید داشته‌ است.”

امیر حسین فریبا مدیر امور موزه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در بررسی و ارایه آمار از بازدید گردشگران از شهرها این استان  ممدعی شده از موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند ۲ هزار و۴۸۹ نفربازدید کرده اند! اینکه کل آمار ارائه شده هم به واسطه همین موضوع اشتباه است،

این یعنی مدیر موزه- گردشگری همدان علاوه بر دادن آمار دروغین در جریان هم نبوده اند موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند در اذرماه ۱۳۹۹ برای همیشه تعطیل شده و دیگر در شهرستان نهاوند وجود خارجی ندارد .

کاش بفرمایند این ۲۴۸۹ نفر آمار دقیق از کدام موزه بازدید کردند؟

و کاش حالا که اطلاعاتی در کاری که گمارده شده اند ندارند لااقل برای دادن آمار  فقط سری به موتور جستجوگر گوگل می زدند  و گزارش خبرگزاری تسنیم را می دیدند که موزه نهاوند  برای همیشه نابود شده و برای سرهم کردن یک سری اعداد نمادین چنین گاف بزرگی نمی دادند.

گزارش ” تعطیلی تنها موزه تاریخی نهاوند/ وقتی دود اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی به چشم آثار ملی می‌رو‌د + فیلم ۰۶ آذر ۱۳۹۹ – ۰۷:۳۰ خبرگزاری تسنیم/علی سهرابی”

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید