خانه یادداشت آقایان ساعت 23:13 دقیقه شب زمان مناسب جمع بندی برای تعطیلی مدارس نیست

آقایان ساعت 23:13 دقیقه شب زمان مناسب جمع بندی برای تعطیلی مدارس نیست

مدیران آموزش و پرورش اما هنوز نخوابیده بودند ساعت 23 و 13 دقیقه بالاخره برای تعطیل کردن مدارس به تفاهم رسیده و اطلاعیه آن را شادمانه در شاد فرستادند!

توسط سرواژه

سرواژه- طیبه قاسمی

روز گذشته در پی بارش برف و برودت هوا در کشور خانواده‌های بسیاری پای شبکه‌های استانی نشستند تا اطلاعیه تعطیلی مدارس را ببینند در همدان روز پایان یافته بود که چندکانال اطلاعیه تعطیلی مدارس را منتشر کرد در پی این اطلاعیه و خبری که از سوی چند رسانه کار شده بود شبکه استانی همدان نیز مدارس را تعطیل اعلام کرد.

 

اما در کمال تعجب ساعاتی بعد مهدی جلیلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با شبکه استانی اعلام کرد تنها منبع موثق اعلام خبر تعطیلی مدارس سایت و کانال های رسمی آموزش و پرورش استان همدان در شبکه های اجتماعی شاد، سروش و ایتا می باشد و خبر تعطیلی مدارس کذب است چرا که تاکنون به جمع بندی نهایی نرسیده ایم!

تا خبر قبلی این شبکه را نقض کند.

 

یک عذرخواهی بدهکارید

ساعت از خواب دانش آموزان گذشت آنها که با اضطراب صفحه شاد را رصد می کردند ناامید از تعطیلی چشم بر هم گذاشتند، بسیاری از بزرگترها نیز با این فکر که چگونه فرزندان خود را در میان یخبندان به مدرسه بفرستند خوابیدند عده‌ای نیز به جای آموزش و پرورش تصمیم گرفتند قید حضور فرزندانشان را در مدرسه بزنند.

مدیران آموزش و پرورش اما هنوز نخوابیده بودند ساعت 23 و 13 دقیقه بالاخره برای تعطیل کردن مدارس به تفاهم رسیده و اطلاعیه آن را شادمانه در شاد فرستادند!

البته این موضوع که اداره کل آموزش و پرورش خبرهای هواشناسی که برودت هوا را حتی درچند روز آینده همراه با بارش و افت دما پیش بینی کرده را رصد نکرده اند یا  برایشان مهم نیست تفاهم آنها در نیمه شب و ارسال اطلاعیه را خانواده ها می‌بینند یا نه،

مجوزی برای انتشار خبر کذب از سوی کانال، سایت، خبرگزاری یا صداوسیمای همدان نیست و کمترین کار برای این رسانه ها عذرخواهی از مخاطبینشان است.

از سویی سازمان بزرگی چون آموزش و پرورش که وظیفه اش از نامش پیداست باید می دانست که در طول این چند ساعت دانش‌آموزان همدانی چه استرسی را متحمل شده‌اند و قطعا نمی بایست برای لجبازی کودکانه اش کودکان را معطل می کرد، والا بازی مدیران و کم کاری هایشان برای بزرگترها امری عادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید