خانه استانها آقای رییس لطفا در مسیر و حرکت تان تجدید نظر کنید!

آقای رییس لطفا در مسیر و حرکت تان تجدید نظر کنید!

روزگذشته تعدادی از کشاورزان و متقاضیان احداث گلخانه در سطح شهرستان رزن، با حضور در فرمانداری و بیان مشکلات و مسایل خود با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مشخص شد متاسفانه رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان نسبت به وظایف اصلی خود آشنا نیست و یا اینکه به دنبال مسایلی خارج از حیطه اختیارات و وظایف مجموعه کاری خود است.

توسط سرواژه

سرواژه- روزگذشته تعدادی از کشاورزان و متقاضیان احداث گلخانه در سطح شهرستان رزن، با حضور در فرمانداری و بیان مشکلات و مسایل خود با مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مشخص شد متاسفانه رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان نسبت به وظایف اصلی خود آشنا نیست و یا اینکه به دنبال مسایلی خارج از حیطه اختیارات و وظایف مجموعه کاری خود است.

قبلا هم حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید گفته  بود: اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای احداث گلخانه‌های شهرستان اختصاص داده ایم اما در جهادکشاورزی استان مخالفت شد و متاسفانه این فرصت برای شهرستان رزن  از دست رفت و کشاورزان و متقاضیان تسهیلات از این اعتبار به واسطه بی توجهی و مخالفت جهادکشاورزی بی بهره ماندند!

حال سوال اینجاست آیا رییس سازمان جهادکشاورزی استان که خود را دغدغه مند و دلسوز کشاورزان می داند نباید از این تسهیلات و فرصت برای تامین امنیت غذایی و بهره بردن برای توسعه گلخانه‌های شهرستان که موجبات اشتغال پایدار، توسعه منطقه و کاهش مصرف آب را به دنبال دارد استفاده می کرد.

 

رییس سازمان جهادکشاورزی استان پاسخ دهد به دنبال چه چیزی است که مهمتر از دغدغه و مشکلات کشاورزان است به جای کارهای نمایشی و دستاورد سازی گره از مشکلات مردم باز کنید اگر هم نمی توانید اشکالی ندارد بفرمایید و محل کار خود را تغییر دهید حداقل مردم ضرر نکنند .

نارضایتی نانوایان از سامانه نانوایان هم که در حوزه کاری جناب رییس سازمان جهاد کشاورزی است از دیگر نارصایتی هاست که عدم نظارت بر این سامانه و بی تفاوتی به رفع مشکلات آنها نیز مزید بر مشکلات مردم منطقه شده است.

لازم است گفته شود آقای رییس از محل ماده ۵۶ که تخصیص ۱۰۰ درصدی نیز داشت  هم نتوانستند کانالهای کشاورزی را ساماندهی و مدیریت کنند و با جذب پیمانکار از استان کردستان پروژه‌ها را نیمه تمام رها کردند و حال اینکه کشاورزان به کانالهای کشاورزی جدید دست پیدا نکردند هیچ، کانالهای قدیمی خود را هم از دست داده‌اند.

به نظر می رسد رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان وارد حواشی شده است و به جای پرداختن به وظایف و مشغول شدن به رفع مشکلات کشاورزان و تلاش برای توسعه و پیشرفت منطقه که با نام کشاورزی و تولید محصولات باغی و کشاورزی در سطح کشور شناخته می شود وارد فضای سیاسی و کارهای نمایشی شده است و قطعا این فضا و اینگونه مدیریت کردن به ضرر مردم است .

جناب آقای رییس لطفا در مسیر و حرکت تان تجدید نظر کنید تا مردم بیشتر از این متضرر نشوند !

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید