خانه فرهنگی و هنری شروین، شادمهر و تتلو درصدر پرمخاطب‌ها قرار گرفتند/ پرمخاطب‌ترین خواننده‌های ایرانی در سال ۱۴۰۱

شروین، شادمهر و تتلو درصدر پرمخاطب‌ها قرار گرفتند/ پرمخاطب‌ترین خواننده‌های ایرانی در سال ۱۴۰۱

لیست پرمخاطب‌ترین خواننده‌های پاپ ایرانی در سال ۱۴۰۱ را با رصد آماری ۳ سایت اصلی دانلود، ۵ اَپ مرجع موسیقی، ۴ کانال تلگرامی، ۳ بات، ۱۰ ریمکس مهم آخر سال و دو پادکست موسیقی به دست آمده است

توسط سرواژه

لیست پرمخاطب‌ترین خواننده‌های پاپ ایرانی در سال ۱۴۰۱ را با رصد آماری ۳ سایت اصلی دانلود، ۵ اَپ مرجع موسیقی، ۴ کانال تلگرامی، ۳ بات، ۱۰ ریمکس مهم آخر سال و دو پادکست موسیقی به دست آمده است.

بهمن بابازاده (خبرنگار حوزه موسیقی) در کانال تلگرامی خود نوشت: لیست پرمخاطب‌ترین خواننده‌های پاپ ایرانی در سال ۱۴۰۱ را با رصد آماری ۳ سایت اصلی دانلود، ۵ اَپ مرجع موسیقی، ۴ کانال تلگرامی، ۳ بات، ۱۰ ریمکس مهم آخر سال و دو پادکست موسیقی در آوردم:

۱- امیر تتلو

۲- شادمهر

۳- شروین

۴- ساسی

۵- دنیا

۶- آرش و مسیح

۷- گرشا رضایی

۸- آرمین زارعی

۹- اشوان

۱۰- مجید رضوی

بابازاده در ادامه نوشت:

– تعدد مخاطب با پذیرفتن پیش فرضِ محاسبه مخاطبان تمام قطعات یک خواننده در سال تعیین شده. بدیهی ست خواننده‌ای که آثار بیشتری داشته، مخاطب و عدد دانلود بالاتری را گرفته است.
– اسپاتیفای و یوتوب از آنجایی که مخاطب چندانی در داخل ایران ندارند، در این محاسبه گنجانده نشده اند.

– پرمخاطب بودن آثار یک خواننده دلیل و منطقی برای تایید کیفیت یک اثر هنری نمی‌تواند باشد. ماندگاری و تأثیرگذاری فقط در زمان اتفاق می‌افتد و لازمه آن حفظ و تاکید استاندارد‌های اولیه است و تفکری که بر اثر مخاطب شناسی بوجود آمده است.
– همه اعداد و «ویو پست»‌های صفحات شخصی همه خواننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی یکجا حذف شده اند و هیچ تاثیری در این پالایش آماری ندارند. این موضوع برای هرگونه شائبه در تأثیرگذاری ویو‌های فیک احتمالی اتخاذ شد.

منبع: برترین ها

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید