خانه استانها وزیر صمت در همدان؛ چالش ها را با همین اوضاع حل کنید و منتظر نمانید

وزیر صمت در همدان؛ چالش ها را با همین اوضاع حل کنید و منتظر نمانید

علی‌آبادی با اشاره به اینکه واژه "ما می توانیم" باید سرمشق تولیدکنندگان و صنعتگران باشد

توسط سرواژه

به گزارش خبرنگار سرواژه وزیر صنعت و معدن و تجارت-عباس علی‌آبادی در نشست با فعالان اقتصادی استان همدان شامگاه 28 مرداد1402 با تاکید بر این خبر مهم که شهرک صنفی همدان به عنوان یک الگو و پایلوت در کشور شناخته می شود اظهار کرد: شهرک صنفی بنکداران همدان در کشور بی نظیر است وما به این استان تبریک می‌گوییم که اولین شهرک صنفی کشور را راه‌اندازی کرده‌اند، در تهران هم به دنبال این موضوع هستیم.

علی‌آبادی با اشاره به اینکه واژه “ما می توانیم” باید سرمشق تولیدکنندگان و صنعتگران باشد، بیان کرد: شما باید همه کارها را خودتان انجام دهید، منتظر دولت، مجلس و نمایندگان نباشید راه حل مسائل را پیدا و با همان شکلی که هست آن را حل کنید.

وی افزود: بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش راندمان صنایع در اولویت است و با تمام ظرفیت‌های علمی که داریم در مدیریت این مسئله ناتوانیم در حالی که راه حل های بهینه سازی مردم پسند برای این موضوع داریم.

علی آبادی درباره واحدهای فرسوده کشور هم خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل واحدهای سیکل ترکیبی را جایگزین می کنیم تا تبدیل به واحدهای با راندمان بالا شوند.

استاندار همدان خواستار افزایش سهم آب صنعت استان شد و گفت در بحث برق نیز سهم خاموشی ها صنایع بازنگری شود.

وزیر صمت فرسودگی ماشین آلات بخش معدن ناشی از این موضوع را دغدغه بهره برداران معدن برشمرد و عدم سرمایه گذاری در بخش معدن را چالشی بزرگ دانست.

گفتنی ست؛ افتتاح شهرک صنفی کارگاهی، آغاز عملیات احداث پتروشیمی ابن سینا، بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی و دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی از برنامه های سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به همدان بود.

خبرنگار: مهسا صالحی منتشرکننده: طیبه قاسمی

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید