خانه استانهاخوزستان فردگرایی و افزایش ظرفیت فعالیت گروهی حاصل اردوی فیلمسازی

فردگرایی و افزایش ظرفیت فعالیت گروهی حاصل اردوی فیلمسازی

استاد راهنمای گروه فانتزی ششمین اردوی فیلمسازی در همدان، ازبین رفتن فردگرایی و افزایش ظرفیت فعالیت گروهی در فیلمسازان را تاثیر برگزاری این اردو برای شرکت کنندگان دانست.

توسط سرواژه

استاد راهنمای گروه فانتزی ششمین اردوی فیلمسازی در همدان، ازبین رفتن فردگرایی و افزایش ظرفیت فعالیت گروهی در فیلمسازان را تاثیر برگزاری این اردو برای شرکت کنندگان دانست.
سرواژه_ مسعود مددی در حاشیه ششمین اردو فیلمسازی در همدان، با اشاره به استقبال شیوه جدید آموزش در قالب اردوی فیلمسازی، مطرح کرد: پیش از این روند آموزش فیلمسازی به شکل متنوع و مفیدی درحال انجام بود و هست اما برگزاری اردوی فیلمسازی به صورت موجود برای فیلمسازان در شکلی تازه بسیار اثرگذار است؛ مواجهه فرد با تولید فیلمسازی در مدت زمان محدود، نحوه رفتار با بازیگر، عوامل، لوکیشن، سنجش مزیت‌ها و معایب در انتخاب و تصمیم‌گیری، تصمیمات لحظه‌ای و به کار گیری خلاقیت بیشتر در لحظه از جمله ده‌ها مواردی است که آموزش آن برای هر فیلمسازی ضروری بوده و این اردو آموزش‌های لازم را برای شرکت کنندگان ارائه می‌دهد.

 

مددی با تاکید بر اینکه اردوی فیلمسازی فرایند محور بوده و مزیت فوق‌العاده‌ای برای شرکت کنندگان دارد، عنوان کرد: احتمال دارد آثار تولید شده در این اردو لزوما به عنوان یک فیلم کامل نتیجه ندهد اما اهداف مهم‌تری که گفته شد را عملی خواهد کرد.

استاد راهنمای ژانر فانتزی ششمین اردوی فیلمسازی در همدان، اخبار رضایت بخش و مثبت از دوره‌های پیشین اردوی فیلمسازی را عامل افزایش علاقه و ترغیب برای حضور در این دوره از اردو دانست و بیان کرد: امیدواریم تا اردوی‌های این چنینی افزایش یابند چراکه پس از برگزاری نخستین دوره، استادان راهنمای حاضر در آن مرحله از نتیجه و دستیابی مطلوب به اهداف ستاد مرکزی شگفت‌زده شدند و شاهد پیدایش استعدادهایی در آن دوره بودند.

مددی اردوی فیلمسازی و فعالیت در ژانر فانتزی را فرصتی برای آموختن خود و شرکت کنندگان دانست و افزود: در این گروه شاهد شرکت کنندگان مستعدی هستم که در صورت رها نکردن موقعیت و وجود فضای مناسب می‌توانند در آینده موفقیت‌های خوبی را کسب کنند.

 

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید