خانه ورزشی پیکه از الدترافورد تا نیوکمپ

پیکه از الدترافورد تا نیوکمپ

پیکه با چشمانی اشکبار از هواداران و بازیکنان بارسلونا خداحافظی کرد

توسط فرشید طلوعی پور

جرارد پیکه

مدافع با سابقه بارسلونا دیشب بعد از تعویض در بازی با آلمریا با چشمانی اشکبار از هواداران و بازیکنان بارسلونا خداحافظی کردتیم فوتبال بارسلونا در رقابت‌های لالیگا درحالی مقابل تم آلمریا به برتری رسید که جرارد پیکه، کاپیتان کهنه‌کار بلوگرانا آخرین بازی‌اش را با پیراهن آبی‌واناری‌ها انجام داد و برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.

بیوگرافی پیکه

جرارد پیکه در منطقه کاتالونیا از شهر بارسلونا در تاریخ ۲ فوریه ۱۹۸۷ دیده به جهان گشود و در یک خانواده کاتالان تربیت یافت. جوآن یک بیزینس من نام پدر او بود و مادرش در سمت مدیر یک بیمارستان مخصوص اسیب دیدگان نخاعی فعالیت داشت. او برادر کوچک تری دارد که نام آن مارک است. آمادور برنابئو، پدر بزرگ جرارد پیکه بود که در باشگاه بارسلونا، قبلا بعنوان نائب رییس فعالیت داشته است.

پیکه از فوتبال خداحافظی کرد

ازدواج و همسرش جرارد پیکه

در جریان های مسابقات جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۰،  جرارد پیکه در کشور آفریقا با خواننده معروفی که  شکیرا نام داشت، ملاقات کرد. شکیرا بمدت ۱۱ سال با پسر رییس جمهور آرژانتین زندگی کرد اما در سال ۲۰۱۱ در اینستاگرام، جدایی خود را از همسرش اعلام کرد. در نتیجه با انتشار چند عکس دو نفره در اینستاگرام در ۲۹ مارس ۲۰۱۱ خبر ازدواجش با جرارد پیکه را تائید کرد.

سبک بازی جرارد پیکه

جرارد پیکه بعنوان یک مدافع میانی با قدرت و تکنیک خوب شناخته میشود و قدرت سرزنی او بخاطر قد بلند و ویژگی های فیزیکی اش، خوب است. اگرچه مربیان در اوایل شروع بازی اش از او خیلی استفاده نمی کردند ولی درحال حاضر توانایی خود را ثابت کرده است. وی میتواند در پست هافبک دفاعی، باتوجه به تکنیکش بازی کند و در خط حمله نیز میتواند حاضر شود.

خداحافظی پیکه از دنیای فوتبال

جرارد پیکه در مراسمی بعد از سه دهه حضور در باشگاه بارسلونا از فوتبال خداحافظی کرد.

 

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید