خانه استانها همدان بهترین گزینه برگزاری نخستین اردوی فیلم‌نامه‌نویسی

همدان بهترین گزینه برگزاری نخستین اردوی فیلم‌نامه‌نویسی

معاون آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران گفت:در نخستين اردوی-فیلمنامه نویسی همدان گویی تمام مسئولیت را یک تنه به عهده گرفت و در برابر چالش‌های سخت، فعل خواستن را صرف کرده است.

توسط سرواژه

به گزارش سرواژه: معاون آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه برگزاری نخستین اردوی فیلم نامه نویسی کشور اظهار کرد: همدان گویی تمام مسئولیت را یک تنه به عهده گرفت و در برابر چالش‌های سخت، فعل خواستن را صرف کرده است.

سعید پوراسماعیلی تاکید کرد: دفتر همدان باتوجه به سابقه درخشان خود در برگزاری ۲ دوره از اردوهای فیلم سازی، دفتری قابل اعتماد برای ستاد در جهت برگزاری نخستین دوره از اردوی کشوری فیلم نامه نویسی با تمام افراد شرکت کننده (۷۰ نفر) بود.

معاون آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران “فرایندمحور بودن” اردوی فیلم نامه نویسی را، مهم ترین نکته حائز اهمیت در این دوره آموزشی خواند و افزود: محصول نهایی این اردو همانند اردوی فیلم سازی هیچگاه با هم دیگر مقایسه نشده و در مقام قضاوت قرار نخواهد گرفت؛ هفت نفری که مشترکاً بر روی دو فیلم نامه کار می‌کنند تا روز آخر استعداد، توانایی و تلاش خود را محک خواهند زد و همه اعضای گروه باهم و در کنار یکدیگر رشد خواهند کرد.

لازم به ذکر است، نخستین اردوی کشوری فیلم نامه‌نویسی با حضور اساتید برجسته فیلم نامه نویسی کشور و با حضور ۷۰ هنرجو از سراسر ایران در ۷ ژانر «جنگی-دفاع مقدس»، «کمدی»، «ملودرام»، «وحشت»، «علمی-تخیلی»، «فانتزی» و «جنایی-پلیسی» از تاریخ ۱۰ الی ۱۶ اذرماه به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر همدان در شهر همدان درحال برگزاری است .

 

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید