خانه سیاسی مشارکت مردمی در انتخابات منافع تحریم کنندگان کشور را به خطر می اندازد

مشارکت مردمی در انتخابات منافع تحریم کنندگان کشور را به خطر می اندازد

امام جمعه همدان در بحث اهمیت انتخابات با اشاره به تبلیغات وسیع دشمنان برای عدم مشارکت مردمی گفت: چرا باید کسانی که برای تحریم کشور نامه نوشتند و تلاش کردند، دائما از کلیدواژه‌ی منفی برای انتخابات استفاده کنند و مردم را تشویق به تحریم انتخابات کنند؟ تلاش آنها برای پایین آمدن مشارکت چیست؟ مشخص است عدم مشارکت تامین منافع تحریم کنندگان کشور ماست.

توسط سرواژه

به گزارش خبرنگار سرواژه؛  نماینده ولی فقیه در استان همدان در روز انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی در چهلمین روز شهادت ایشان ضمن تشکر از پوشش خبری انتخابات توسط رسانه ها اظهار کرد: فعالان عرصه خبر همیشه درصحنه ومیدان حضور دارند، خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان هستند و این موضوع حساسیت کارآنها را بیشتر می کند.

شعبانی موثقی با تأکید بر کلیدواژه حضرت آقا که انتخابات عزت و سرافرازی کشور را رقم می زند تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید همچون شهید رئیسی به معنای واقعی کلمه مردمی بوده و دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد.

امام جمعه همدان در بحث اهمیت انتخابات با اشاره به تبلیغات وسیع دشمنان برای عدم مشارکت مردمی گفت: چرا باید کسانی که برای تحریم کشور نامه نوشتند و تلاش کردند، دائما از کلیدواژه‌ی منفی برای انتخابات استفاده کنند و مردم را تشویق به تحریم انتخابات کنند؟ تلاش آنها برای پایین آمدن مشارکت چیست؟
مشخص است عدم مشارکت تامین منافع تحریم کنندگان کشور ماست.

نماینده کنونی مجلس خبرگان رهبری از استان حضور مردم برای امنیت و سرافرازی کشور ضروری شمردو تصریح کرد: درست است که گفتمان و سلیقه های متفاوت در میان مردم درباره کاندیدا حضور دارند و رویه ها متفاوت است اما اصل مسیر یکی است.

وی افزود: مدیریت اجتماعی با وجود سلایق متفاوت تلاطم دارند اما حضور مردم در انتخابات کمک می کند هر شخص شاهد رویه ی در کشور باشد که با سلیقه اش یکی است.

شعبانی موثقی ابراز امیدواری کرد ملت ایران حماسه ای دیگر خلق کنند و اضافه کرد: نتیجه انتخابات هرچه باشد رئیس دولت منتخب رییس جمهور همه ما است و مردم هستند که تعیین می کنند نام چه کسی از صندوق بیرون آید.

وی با اشاره به اینکه پس از وعده دادن از فردا وقت عمل کردن و راستی آزمایی وعده ها و تلاش برای احقاق آنهاست یادآور شد: منتخبین یادشان باشد سلوک رئیسی رو داشته باشند و از فردا متواضع تر و خاضع تر باشد و به هوای نفس گرفتار نشوند.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید