خانه اقتصادی قیمت آپارتمان 80 متری در فاز 4 مهرشهر کرج

قیمت آپارتمان 80 متری در فاز 4 مهرشهر کرج

توسط سرواژه

مهرشهر در قسمت غربی شهر کرج واقع شده و دارای 5 فاز است. این منطقه از آزادراه کرج-قزوین آغاز شده و تا انتهای بلوار ارم ادامه پیدا می‌کند. ساخت و ساز آپارتمان در فاز 4 مهرشهر پس از انقلاب آغاز شد و در حال حاضر، محله‌هایی چون بلوار گل‌ها و بلوار زرهبان در این فاز قرار دارند.

در فاز 4 خبری از آپارتمان لوکس و گران‌قیمت نیست. بنابراین، کسانی که قصد خرید ملک در مهرشهر کرج را دارند می‌توانند با بودجه کمتری در فاز 4 این منطقه، آپارتمان مورد نظر خود را خریداری کنند. این رسانه در ادامه، قیمت آپارتمان 80 متری در فاز 4 مهرشهر کرج را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

  • *یک واحد دو خوابه 80 متری در فاز 4 مهرشهر، 2 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. سن بنای این آپارتمان 14 سال بوده و دارای سند تک برگ است. واحد آگهی شده فاقد آسانسور و پارکینگ بوده و در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد.

قیمت آپارتمان 60 متری در گلشهر کرج

جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در شهر جدید هشتگرد

*قیمت یک دستگاه آپارتمان 80 متری دو خوابه در فاز 4 مهرشهر 3 میلیارد تومان است. واحد آگهی شده در طبقه سوم قرار داشته و فاقد آسانسور است. پارکینگ و انباری سندی از جمله امکانات این واحد محسوب می‌شود.
*یک واحد 80 متری با سن بنای 17 سال با قیمت 3 میلیارد و 350 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه سوم قرار داشته و به امکاناتی چون دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری مجهز است.
*قیمت یک واحد 80 متری دو خوابه، 4 میلیارد تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1402 بوده و به امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری مجهز است. واحد آگهی شده در طبقه دوم قرار دارد.
*یک واحد نوساز 80 متری در فاز 4 مهرشهر کرج با قیمت 4 میلیارد و 350 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد قابلیت رهن کامل تا 700 میلیون تومان را دارد. آسانسور، پارکینگ و انباری از جمله امکانات آپارتمان مذکور محسوب می‌شود.
*یک آپارتمان 80 متری کلیدنخورده در فاز 4 مهرشهر با قیمت 4 میلیارد 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان ساخت سال 1402 بوده و دارای دو اتاق خواب است. از جمله امکانات واحد آگهی شده می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی شیک، سالن اجتماعات و حیاط مشجر اشاره کرد.
انتهای پیام

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید