خانه ورزشی بررسی مدعیان قهرمانی جام جهانی قطر

بررسی مدعیان قهرمانی جام جهانی قطر

ما قصد داریم نگاه کوتاهی به 5 تیم برتر در رده بندی فیفا را که مدعی قهرمانی در جام جهانی قطر 2022 هستند رو مورد بررسی قرار دهیم.

توسط سعید قاسمی
قهرمان جام جهانی قطر چه تیم خواهد بود؟

ما قصد داریم نگاه کوتاهی به 5 تیم برتر در رده بندی فیفا را که مدعی قهرمانی در جام جهانی قطر 2022 هستند رو مورد بررسی قرار دهیم.

1-برزیل:

تیم ملی برزیل به عنوان یکی از بزرگترین تیم های فوتبال  همیشه هواداران زیادی داشته است. این تیم برای جبران 20 سال ناکامی پا به این میادین گذاشته است. مطمئنا هواداران این تیم چشم به بازیکنان سر شناس این تیم از جمله نیمار، کاسمیرو و وینیسیوس خواهند دوخت.

2- بلژیک:

این تیم در دوره قبل جام جهانی (2018) به سد محکم فرانسه­ی آماده برخورد و نتوانست به مرحله فینال راه یابد. با این حال می­توان این تیم را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دانست. بلژیک مهره های خیلی خوبی در تمامی پستها دارد که همگی در سطح اول فوتبال دنیا بازی می کند. ادن هازارد با اینکه نتوانسته بازی های خوبی را برای تیم باشگاهی خود (رئال مادرید) انجام دهد؛ اما مسلما از مهرهای مهم و تاثیر گذار این تیم محسوب می شود. همچنین کوین دیپروینه که با منچسترسیتی فصل خیلی خوبی رو داشته است را می­توان یکی از تاثیر گذارترین مهره های این تیم دانست.

3-آرژانتین:

عده­ زیادی از تماشاگران فوتبال آرژانتین را بخت اول قهرمانی این دوره از مسابقات می دانند. البته قهرمانی این تیم به جام جهانی 1986 برمی­گردد. آرژانتین دو دوره قبل جام جهانی (2014) به فینال راه یافت؛ اما با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلمان ها شد. این تیم 5 بار به فینال این مسابقات راه یافته که 2 بار موفق به بالا بردن جام شده است. بخت اول گلزنی این تیم لیونل مسی است که ممکن است این آخرین باری باشد که در جام جهانی شرکت می کند.

4-فرانسه:

قهرمان دوره قبل (2018) مسابقات برای تکرار قهرمانی خود پا به این میدان گذاشته است و امیدوار است بتواند با بازیکنان مطرح خود دوباره بر روی سکوی قهرمانی اینبار در قطر بایستد. این تیم هم مانند تیم های مدعی دیگر مهره های زیادی دارد که در این بین پل پوگبا و انگلو کانته را در اختیار ندارد. و بازیکن سال فوتبال دنیا کریم بنزما در اختیار این تیم است.

5-انگلیس:

تیم انگلیس همگروه ایران(گروه B) در این مسابقات می باشد. انگلیس با مربی جوان خود، گرت ساوتگیت توانسته در چند سال اخیر حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. اکثر مهره های این تیم از لیگ جزیره هستند و این نشان دهنده سطح کیفی مسابقات باشگاهی در این کشور است. بخت اصلی گلزنی این تیم هری کین و مارکوس راشفورد خواهند بود.

با این حال تا شروع این مسابقات باید منتظر ماند و دید که چه تیمی شایسته تر از دیگر تیم ها قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

مسلما بازیکن های ایران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نتیجه رو به دست بیاورند و باعث شادی تمام فوتبال دوستان هموطن شوند.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید