خانه سیاسی سقوط شاخص بورس تل آویو و افزایش قیمت دلار درپی حمله به مقر موساد

سقوط شاخص بورس تل آویو و افزایش قیمت دلار درپی حمله به مقر موساد

روزنامه اقتصادی دمارکر تاکید کرد تمامی بخشها و به ویژه بخش بانکی رژیم صهیونیستی دچار سقوط قابل توجهی شده است در ایران هم واکنش بازار ارز به اخبار اخیر افزایش قیمت دلار بوده است.

توسط سرواژه

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه اقتصادی دمارکر تاکید کرد تمامی بخشها و به ویژه بخش بانکی رژیم صهیونیستی دچار سقوط قابل توجهی شده است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها از سوی موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد: تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌‎های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت ها و شرارت های این رژیم منحوس شب گذشته “مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها” مورد هدف موشک های قدرتمند و نقطه زن “سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” قرار گرفت.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله موشکی دیشب به اربیل با صدور بیانیه‌ای مسئولیت آن را پذیرفت. واکنش بازار ارز به اخبار اخیر افزایش قیمت دلار بوده است. بازار دلار، طلا و سکه، روز ۲۲ اسفند نوساناتی دارد. قیمت دلار روز گذشته روند افزایشی و در ادامه کاهشی داشت. امروز امروز برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را، بین ۲۶ هزار و ۱۲۰ تا ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام می‌کنند. با گذشت زمان قیمت رو به افزایش است و به ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده است.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید