خانه اقتصادی جایگزین ارزان خودروهای آلمانی در ایران

جایگزین ارزان خودروهای آلمانی در ایران

جتا vs7 که توسط ماموت خودرو عرضه می‌شود را می‌توان یکی از لوکس ترین محصولات این برند دانست.

توسط سرواژه

اگر در پی خرید یک خودروی لوکس وارداتی هستید که کیفیت بالایی هم داشته باشد جتا vs7‌ یکی از گزینه‌ها است.

پیش از هر چیز فیلم کامل تست و بررسی این خودرو تهیه شده توسط روزگار خودرو واستودیو ویو لاین را مشاهده کنید.

در همین حین نظر خود را هم درباره جتا vs7 با ما و سایر خوانندگان روزگار خودرو به اشتراک بگذارید.

فیلم معرفی جتا VS7

جتا ساخت کجاست؟

جتا یک برند خودروسازی چینی و در حقیقت حاصل همکاری فولکس واگن آلمان و FAW چین است. جتا در حقیقت یکی از پرفروش ترین مدل های فولکس واگن محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۸ تبدیل به یک برند خودروسازی شد. قرار گرفتن نام فولکس واگن در کنار خودروسازی چینی FAW باعث می‌شود که خیال خریداران محصولات جتا از بابت کیفیت راحت باشد. یکی از لوکس ترین مدل‌های این برند هم VS7 است که توسط ماموت خودرو به کشور وارد و عرضه شد.

مشخصات فنی جتا VS7

پیش از هر چیز باید گفت که اکثر قطعات جتا از برند فولکس واگن است. پیشرانه جتا VS7 از نوع ۱.۴ لیتری ساخت شرکت فولکس واگن است. این پیشرانه مجهز به سیستم توربوشارژ است و حداکثر توان ۱۴۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتن.متر ارائه می‌دهد. نکته مهم در بخش فنی جتا VS7 بهره گیری از گیربکس ۶ سرعته AT ساخت شرکت آیسین است. این گیربکس هماهنگی خوبی با پیشرانه دارد و کمبودی بابت توان احساس نمی‌کنید.

شتاب صفر تا صد جتا VS7 روی حدود ۹.۸ ثانیه قرار دارد که برای یک کراس اوور ۵ نفره عددی قابل قبول است. مصرف سوخت ترکیبی هم روی ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر قرار دارد.

امکانات رفاهی جتا VS7

جتا VS7 را می‌توان جزو خودروهای فول آپشن چینی دانست. این خودرو از امکانات مهمی نظیر سقف پانوراما با قابلیت باز شدن، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌ای، نمایشگر لمسی، کلاستر دیجیتالی، شارژر وایرلس، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، کروز کنترل هوشمند، سنسور نور و باران، ۶ کیسه هوا، محدود کننده سرعت، ترمز اضطراری اتوماتیک، تریم داخلی چرم و پارچه، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، فناوری ال ای دی چراغ‌های جلو، سنسور پایش فشار باد تایرها و صندلی برقی راننده اشاره کرد.

به طور کلی می‌توان گفت اکثر امکانات مهم که در یک خودروی خانوادگی نیاز است را در جتا VS7 داریم. یکی از مهم‌ترین امکانات هم کروز کنترل تطبیقی است که در این خودرو شاهد استفاده از آن هستیم.

جتا-vs7-2

طراحی جتا VS7

طراحی جتا VS7 در نمای خارجی تا حد زیادی محافظه کارانه و ساده است. اما همین سادگی احتمالا باعث می‌شود تا نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. در نمای داخلی هم این سادگی حفظ شده اما همه ادوات در بهترین جای ممکن قرار دارند. به نوعی می‌توان گفت جتا VS7 از ارگونومی بسیار خوبی برخوردار است و همه چیز در دسترس راننده و سرنشینان قرار دارد.

جتا-vs7-1

قیمت جتا VS7

جتا VS7 با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان و با تحویل ۳۰ روز کاری به دست مشتریان خود رسید. برادر کوچک تر این خودرو یعنی مدل VS5‌ هم با قیمت ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان عرضه شد.

سخن پایانی

جتا VS7 را می‌توان یکی از خودروهای با کیفیت چینی در بازار ایران دانست. پشتوانه فولکس واگن و استفاده از قطعات این خودروساز آلمانی در جتا باعث می‌شود خیال خریداران راحت باشد ضمن این که شرکت ماموت خودرو هم خدمات پس از فروش خوبی برای این خودرو ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید