خانه اجتماعی تاکید استاندار همدان؛ منتخب مردم مورد احترام همه ماست

تاکید استاندار همدان؛ منتخب مردم مورد احترام همه ماست

استاندار همدان برگزاری انتخابات و مشارکت مردمی در آن را یکی از نقاط قوت کشور دانست و گفت: طبق فرموده حضرت آقا دولت ما کشور ما و حاکمیت ما به نام جمهوری اسلامی است.

توسط سرواژه

به گزارش خبرنگار سرواژه؛ استاندار همدان در روز انتخابات ریاست جمهوری ۸تیر ۱۴۰۳سخنان خود را با گرامیداشت چهلمین روز از فراغ شهید جمهور وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت شروع کرده ، برگزاری انتخابات و مشارکت مردمی در آن را یکی از نقاط قوت کشور دانست و گفت: طبق فرموده حضرت آقا دولت ما کشور ما و حاکمیت ما به نام جمهوری اسلامی است.

علیرضا قاسمی فرزاد صمن یادآوری این مهم که میزان رای مردم است،اظهار کرد: هر آنکس که مورد اقبال مردم باشد مورد تکریم و احترام همه و رئیس جمهور همه خواهد بود و موظفیم به او برای پیشبرد اهداف و کارها کمک کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیلی که در استان همدان وجود دارد از ستاد انتخابات و روسای انتخابات استان تشکر و تاکید کرد: تجربه‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند، شاهد دستاوردهای تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش‌رو، موفق سازد.

نماینده دولت در استان حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر را موجب سربلندی وعظمت جمهوری اسلامی ایران خواند.

 

 

 

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید