خانه ویژه ها با وزیر اقتصاددر همدان / استاندار: مشکل آب و مسکن همدان برطرف شده است

با وزیر اقتصاددر همدان / استاندار: مشکل آب و مسکن همدان برطرف شده است

استاندار همدان درباره  مشکلات استان از جمله بحران آب و مشکل مسکن که ریشه ۲ دهه ای داشت نیز اعلام کرد این چالش ها  با تلاش دولت مردمی برطرف شده است.

توسط سرواژه

به گزارش خبرنگار سرواژه؛ استاندار همدان روز پنجشنبه 9شهریور 1402 در حاشیه حضور وزیر امور دارایی و اقتصادی کشور و ملاقات وی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در  استان با تشریح عملکرد استان در هفته دولت اظهار کرد: با عزم و اراده دولتمردان در هفته دولت در استان هزار و چهار طرح با اعتبار ۱۶۵ هزار میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و ۱۷۵ طرح با اعتبار ۴۰۰ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی شد که کم نظیر بود.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به این مهم که هماهنگی های خوبی در امور مالیاتی وجود دارد و موفقیت‌هایی را کسب کردیم گفت: ثبت مودیان مالیات که فرار مالیاتی داشتند انجام و امیدواریم این الگو در سطح کشور تسری پیدا کند.

وی درباره  مشکلات استان از جمله بحران آب و مشکل مسکن که ریشه ۲ دهه ای داشت نیز اعلام کرد این چالش ها  با تلاش دولت مردمی برطرف شده است.

استاندار همدان تاکید کرد: در حوزه اشتغال سال گذشته ۱۰۹ درصد تعهدات را عمل کردیم و تعهدات امسال نیز ۵۰ درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه با عزم دولت رشد اقتصادی هفت برابر دولت قبل داشتیم، خاطر نشان کرد: برنامه سه ساله در بخش‌های مختلف اقتصادی در صنعت، معدن و کشاورزی در استان با رویکرد رشد ۷.۵ درصد طراحی کردیم که ۲.۵ درصد آن ناشی از بهره وری است.

قاسمی افزود: در حوزه های بانکی گله مندی هایی در باب وام‌ها، تسهیلات تلکیفی، وام ازدواج و فرزند آوری و اشتغال وجود دارد و واحدهای تولیدی ما نیازمند تسهیلات هستند که نیاز به سرعت دهی است.

وی گفت: بانک کشاورزی همراهی لازم را دارد اما مردم مشکلاتی در حوزه بانکی، تامین اعتبار بیشتر، نیازمندی هایی دارند، که با ترزیق اعتبار بیشتر و حضور شما بتوانیم اهداف خود را در استان پیش ببریم.

استاندار همدان ادامه داد: وحدت و انسجام بسیار خوبی در استان حاکم است و همچنین ارتباط خوبی بین مردم و نمایندگان وجود دارد و اعتبار و سرمایه اجتماعی لازم در استان کسب شده است.

قاسمی ئر پایان یادآور شد:  در حوزه های مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی هماهنگی لازم وجود دارد و تلاش های دولت مردمی در سطح کشور، به نحوی است که در فرمایشات مقام معظم رهبری تایید شده و این وظیفه و تکلیف ما را سنگین تر می‌کند.

 

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید