خانه استانها استخرگلهای همدان افتتاح شد/با تمام ظرفیت در خدمت مردم شریف همدان هستیم

استخرگلهای همدان افتتاح شد/با تمام ظرفیت در خدمت مردم شریف همدان هستیم

استخرگلهای همدان با حضور مسئولان استانی و ورزشی افتتاح شد

توسط سرواژه

به گزارش خبرنگار سرواژه؛ استاندار همدان در حاشیه مراسم بازنمایی از استخر گلها 9مرداد1402 که با حضور مدیر این مجموعه،مسئولان استانی و خبرنگاران انجام شد، اظهار کرد: این مکان پیشتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته بود متاسفانه باتوجه به اینکه انشعابات آب و برق و گاز برایش در نظر گرفته نشده بود در سال 98 تعطیل شد.

خوشبختانه در سال جدید با پیگیری مجموعه ورزشی جوانان  و با تشریک مساعی سازمان همیاری شهرداری ها با هدف حرکت به سمت ایجاد، توسعه، بهینه سازی کمی و کیفی و ارتقا و نوآوری فضا‌های تفریحی اقدام دوباره برای بازگشایی  استخر صورت گرفت.

عبدالرضا رضاییان مدیر مجموعه استخر گلها نیز با اشاره به اینکه زیرساخت خدماتی بسیار خوبی فراهم شده است که امیدواریم به خوبی مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ گفت: استفاده از استخر برای عموم آزاد و در روزهای زوج اختصاص به خانم‌ها و روزهای فرد اختصاصی آقایان خواهد بود.

رضاییان تاکید کرد: با تمام ظرفیت در خدمت مردم شریف همدان هستیم.

این مجموعه با حضور مدیر عمران و توسعه فرماندار، رئیس هیت قایقرانی، آقای حاجیان،  دکتر حقیقی مدیر اداره‌ی ورزش، مهندس کریمی شهردار منطقه دو به بهره برداری رسید و رشته کانوپولو نیز در استخر به نمایش درآمد.

در ادامه مراسم از ورزشکاران (قایقرانی) و مدال آوران این رشته چون آرزو حکیمی دارنده ۳مدال ارزشمند و خانمها امیدی و زارعی که در چندین رشته‌ی مختلف فعالیت دارند تشکر و قدردانی  و  همچنین خانواده شهیدنادر شکری غواص ورزشکار و همسر شهید جواد زند از خانواده‌ها مدافع حرم و امنیت تجلیل  شد.

خبرنگار- مهسا صالحی

انتشاردهنده-طیبه قاسمی

 

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید