خانه استانها ساخت خانه ارزان در همدان برای نیازمندان مسکن

ساخت خانه ارزان در همدان برای نیازمندان مسکن

جلسه انجمن خیرین مسکن ساز همدان به منظور تشکیل هيئت امنای جدید این انجمن پیش از ظهر ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

توسط سرواژه

به گزارش خبرنگار سرواژه جلسه انجمن خیرین مسکن ساز همدان به منظور تشکیل هيئت امنای جدید این انجمن پیش از ظهر ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد؛ رییس بنیاد مسکن همدان_مسعود رضایی خبرداد: باتوجه به اتمام دوره‌ی انجمن قبل؛ حدودا ۵۰ نفر از خیرین استان به جلسه دعوت شدند و  اعضای جلسه به کسانی که اعلام آمادگی کرده اند رای داده و اعضای اصلی جلسه و بازرسی  انتخاب شد.

رضایی ابراز امیدواری کرد: این انتخاب مایه‌ی خیر و برکت باشد و افزود: و انشالله افراد منتخب بتوانند به رفع مشکل نیازمندان مسکن در سطح استان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد انجمن پیش از این در جلسه توضیح داده شده، تصریح کرد: استحضار دارید در انجمن قبل ۱۴۷ واحد ساخته شده، یک پروژه‌ی ۱۲۰ واحدی و یک پروژه‌ی ۲۷ واحدی، ناظر تهران نیز تشریف داشتند و اعلام کردند.

رئیس بنیاد مسکن  یادآور شد: ۴۰ هزار مسکن در سطح کشور توسط انجمن خیرین ساخته شده که سهم استان همدان ۱۴۷ واحد بوده که با توجه به اهتمامی که اعضای جدید دارند و حمایت‌هایی که استاندار، اعضای هیئت امنا و هیئت موسس این انجمن، امام جمعه و کسانی که عضو حقوقی هستند خواهند داشت می توانیم سهم‌وری بیشتری داشته باشیم.

وی  تاکید کرد: امید است در بحث ساخت مسکن برای نیازمندای استان همدان  این انجمن مایه‌ی خیر و برکت باشد و ادامه داد: در سنوات قبل قیمت واحدها تقریبا هر متری هشت تومن تمام شده که رقم کمی بود منتها این واحدها زمان قبل ساخته شده، قطعا با توجه به حمایت‌ها و زمین رایگانی که انشالله از طریق راه و شهر سازی تامین میشود به دنبال این هستیم  واحدهایی ساخته شود که با کمترین هزینه رفع نیاز نیازمندان را داشته باشیم.

خبرنگار: مهسا صالحی   منتشر کننده: طیبه قاسمی

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید