خانه اجتماعی دیوارکشی یا ساخت پارک بانوان فرقی ندارد

دیوارکشی یا ساخت پارک بانوان فرقی ندارد

از روز گذشته شایعاتی مبنی بر جداسازی پیاده روی متصل به پارک آفرینش بجنورد و زنانه مردانه شدن آن در فضای مجازی و برخی رسانه ها مطرح شد و واکنش های بسیاری را به خود معطوف کرد.

توسط سرواژه

روزنامه آفتاب یزد نوشت:در مورد پارکی در بجنورد و ادعای دیوارکشی در آن پارک و سپس جنجال‌های ایجاد شده و در نهایت توضیحات مسئولان به نظر می‌رسد چنین موضوعاتی جز اینکه برای مسئولان فعلی حاشیه درست کند و دچار اتلاف انرژی شود هیچ خروجی دیگری ندارد.

به گزارش سرویس اجتماعی سرواژه؛ اما شهردار بجنورد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: موضوعاتی که در خصوص تفکیک پیاده روی متصل به پارک آفرینش بجنورد به زنانه و مردانه در فضای مجازی مطرح می‌شود صحت ندارد و از اساس کذب است.

جواد حمیدی تاکید کرده: پارک آفرینش بجنورد با مصوبه شورای اسلامی مرکز استان در حال تبدیل به پارک بانوان است تا بتوانیم خدماتی شایسته بانوان این شهر به آنان ارائه دهیم.

برای مناسب سازی پارک بانوان باید اقداماتی صورت بگیرد که اصلی‌ترین این موضوع «محرم سازی» این پارک برای حضور و استفاده بانوان است.

با این وجود آفتاب یزد معتقد است؛ نیاز است در مورد احداث پارک بانوان و نتایج آن تحقیق وبررسی صورت گیرد.عطف به تعداد پارک‌هایی با این ترکیب در کشور،اگر نتایج این تحقیق‌ها مثبت و دلپذیر بود آن را با جامعه در میان گذاشته وسپس اقدام به دیوارکشی در تمام شهرها کنید.اگر هم چنین تفکیکی بی‌مبناست و مشکل بانوان برای حضور در جامعه جای دیگری است چه اصراری وجود دارد که با چنین هزینه‌های مادی و معنوی یک عمل بی‌سود را انجام داده و حاشیه درست شود؟!
این دولت اگر واقعا و طبق شعارهایش برای کار آمده و هدفی جز خدمت به خلق ندارد چنین حاشیه‌هایی صرفا سرعت‌گیر هستند و نگاه مردم را به دولت خراب و مغشوش می‌کند.همانطور که دولت اولویت خود را مسائل اقتصادی و حل مشکل رزق مردم قرار داده جامعه نیز از اینکه می‌بیند مسئولان و تریبون داران اصل را رها کرده و در حاشیه غوطه ور شده‌اند عصبانی می‌شوند. ده‌ها و شاید صدها نهاد بودجه‌بگیر فرهنگی وجود دارند که وظیفه شان ارتقای فرهنگ کشور است فلذا معنی ندارد در جامعه اسلامی و این حجم از سرمایه‌گذاری مشکل فرهنگی وجود داشته باشد!بنابراین باید روشن شود طبق نظر کارشناسان و خود مردم آیا ایجاد چنین دیوار کشی‌ها و تفکیک‌هایی صحیح است یا خیر.
اگر درست است بسم الله و کلا تفکیک کنید و اگر نیست چرا حاشیه‌سازی می‌کنید؟!

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید