خانه اقتصادی عصبانیت مردم از گزارش‌‌هاي صداوسيما درباره يارانه ها

عصبانیت مردم از گزارش‌‌هاي صداوسيما درباره يارانه ها

گزارش‌‌هاي صداوسيما که حکايت از ابراز رضايت مردم درباره يارانه‌ها! و حتي تسويه بدهي مردم با پول يارانه‌ها! دارد به موضوع طنز و تمسخر بسيار زيادي از کاربران دنياي مجازي و البته عصبانيت و ناراحتي مردم در دنياي واقعي تبديل شده است.

توسط سرواژه

روزنامه جمهورى اسلامى نوشت؛ گزارش‌‌هاي صداوسيما که حکايت از ابراز رضايت مردم درباره يارانه‌ها! و حتي تسويه بدهي مردم با پول يارانه‌ها! دارد به موضوع طنز و تمسخر بسيار زيادي از کاربران دنياي مجازي و البته عصبانيت و ناراحتي مردم در دنياي واقعي تبديل شده است.

گزارش‌‌هاي صداوسيما

به گزارش سرویس اقتصادی سرواژه؛ بعد از گزارش يکي از گزارشگران صداوسيما با اين محور که بعد از خريد با پول يارانه، کمي هم اضافه آمد؛ اين‌بار خبرنگار اين سازمان سراغ حساب دفتري و خريد نسيه از مغازه‌هاي حاشيه شهر تهران رفته و اعلام مي‌کند مردمي که بدهکار مغازه‌ها بودند، با پول یارانه حسابشان را تسويه کرده‌اند. عصرايران در بخشي از يک يادداشت نوشت: اين که يک خبرنگاري سطحي باشد و در اين حد درک سطحي از اقتصاد داشته باشد که چنين گزارشي بسازد، هيچ مشکلي نيست. اينکه يک رسانه چون تلويزيون بخواهد چنين گزارش سطحي توليد کند و پخش کند هم باز هيچ مشکلي نيست ولي اينکه انتظار داشته باشيد مخاطب هم در اين سطحي بودن شريک شود و حرف شما را بپذيرد توقع نابجايي است. به گزارش تازه‌نيوز، يک روزنامه‌نگار و منتقد سينما هم با انتشار ويدئويي از گزارش عجيب صداوسيما در مورد يارانه جديد معيشتي نوشت: بازنمايي رسانه‌اي و تحريف واقعيت به کثيف‌ترين شکل ممکن در صداوسيما صورت مي‌گيرد.آنچنان که به دوربين زل مي‌زنند و آشکارا دروغ مي‌بافند! مشکل را که جلوي چشم مردم است، خوشگل جلوه مي‌دهند و داغي که بر دل آنهاست را به باغي زيبا تا وضعيت غيرقابل تحمل را به اوضاع گُل و بلبل بدل کنند!

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید