خانه سیاسی در حاشیه روز خبرنگار؛ استاندار خواستار بهره از ظرفیت خبرنگاران در سازمان های دولتی شد

در حاشیه روز خبرنگار؛ استاندار خواستار بهره از ظرفیت خبرنگاران در سازمان های دولتی شد

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید زمینه فعالیت خبرنگاران را به عنوان همکار رسانه‌ای فراهم کرده و با روی گشاده از خبرنگاران استقبال کنند.از ظرفیت خبرنگاران در تعالی سازمان‌های استان  استفاده و از این ظرفیت بهره ببرند.

توسط سرواژه

 مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار و گردهمایی سالانه‌ فعالان رسانه‌ای استان همدان به مناسبت هفته خبرنگار پیش از ظهر چهارشنبه با حضور استاندار همدان، خبرنگاران، اعضای خانه مطبوعات، انجمن صنفی، مجموعه فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی، مدیران‌کل و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با همکاری خانه مطبوعات استان همدان برگزار شد.

 

استاندار همدان-علیرضا قاسمی فرزاد ضمن تقدیر از فعالین عرصه اطلاع رسانی در همدان خبرنگاری را حرفه‌ای بسیار پرمشقت و کم درآمد  و خبرنگاران را افراد شریف، زیرک و دانایی خواند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید زمینه فعالیت خبرنگاران را به عنوان همکار رسانه‌ای فراهم کرده و با روی گشاده از خبرنگاران استقبال کنند.از ظرفیت خبرنگاران در تعالی سازمان‌های استان  استفاده و از این ظرفیت بهره ببرند.به خبرنگاران نیز توصیه کرد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند یا ارتباط بیشتر و تنگاتنگی داشته باشند.

وی گفت: با وجود همه کمبودها و منابع مالی، تکمیل طرحهای نیمه تمام که از دهه های گذشته مانند انتقال آب از تالوار و بیمارستان نیمه کاره اکباتان انجام شد و هر روز نیز شاهد افتتاح طرحهای ورزشی در استان هستیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در باره مسکن همدان سیاه‌نمایی شده است تاکید کرد: اقدامات خوبی در حال اجراست و خبرنگاران می توانند خبرهای خوب را به مردم منتقل کرده و امیدآفرینی کنند.

وی درباره بسته حمایتی برای خبرنگاران که از سوی رئیس خانه مطبوعات پیشنهاد شد نیز گفت: با استفاده از امکانات وزارت ارشاد می‌توان بسته حمایتی برای خبرنگاران تهیه کرد.

 

 

خروجی عمل به اخلاقیات در کلام و قلم ما پیدا می‌شود

درادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهارکرد: امسال انتخابات را پیش روی داریم و دشمن درصدد ضربه زدن به کشور است و امیدواریم با تلاش رسانه های بتوانیم انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم.

مسعود ویژه با بیان اینکه اخلاق از دو جنبه عملی و رسانه‌ای دارای اهمیت است گفت: ممکن است بسیاری از معادلات دنیا این را قبول نداشته باشند اما ما در اعتقادات خود باور داریم که خروجی عمل به اخلاقیات در کلام و قلم ما پیدا می‌شود و به همین خاطر بیشتر از هر زمان دیگری به این موضوع نیاز داریم.

وی از خبرنگاران خواست دومین کنگره شهدای همدان را که در آستانه برگزاری آن هستیم به لحاظ محتوایی بخوبی پوشش خبری دهند.

ویژه ثبت جهانی هگمتانه دارای دستاوردهای مادی و معنوی خوبی برای همدان دانست و از استاندار نیز خواست که درخواست که اشتراک روزنامه ها در ادارات افزایش پیدا کند و سهمیه دیگری برای ارائه تسهیلات به خبرنگاران درنظر گرفته شود و موانع قانونی تعاونی مسکن خبرنگاران نیز برطرف شود.

پوروهابی خواستار ادامه وام خبرنگاران در سال آینده شد
مدیرعامل خانه مطبوعات همدان نیز از اعطای بیش از ۱۵۰ وام به مبلغ ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی به مدیران رسانه و خبرنگاران استان خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه در این دوره از خانه مطبوعات استان هماهنگی و همدلی خاصی بین اعضای هیات مدیریه وجود دارد، این مهم باعث شکل‌گیری اتفاقات مهم برای قشر زحمتکش خبرنگار شده است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌هایی با سازمان‌ها در راستای ارائه خدمات به خبرنگاران گفت: ایستگاه پایش سلامت از جمله اقداماتی بوده که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی طی هفته خبرنگار برگزار می‌شود و در تلاشیم در حوزه تولید محتوا نیز اقداماتی داشته باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید