خانه دسته‌بندی نشده همزمان با هفته دولت در رزن؛ بهره برداری از  97 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال

همزمان با هفته دولت در رزن؛ بهره برداری از  97 پروژه با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال

در شهرستان رزن همزمان با هفته دولت 97 پروژه با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال با حضور استاندار همدان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

توسط سرواژه

در شهرستان رزن همزمان با هفته دولت 97 پروژه با اعتباری بالغ بر 5000 میلیارد ریال با حضور استاندار همدان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

سرواژه- فرماندار شهرستان رزن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر با اعلام برنامه های متنوع در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و درمانی به اهم فعالیت های انجام شده در سطح شهرستان پرداخت و گفت :  حرکت در راستای سیاست های دولت مردمی و انقلابی از سیاست های ذاتی و غیرقبل انکار این شهرستان بوده و توانسته ایم با حمایت های استاندار همدان و  جلب اعتماد عمومی و بازیابی سرمایه های اجتماعی از طریق دیدارهای مداوم و مستمر مردمی و چهره به چهره با اقشار مختلف و همچنین بازدید های سرزده از دستگاه ها و نهادهای مختلف دولتی و مردمی در سطح شهرستان به اهداف و مقاصد خوبی در سطح شهرستان رزن دست یابیم .

غفاری آثار تصریح کرد: دعوت از مدیران عامل و کل استانی و معاونین جهت تسریع در اجرای سیاست های دولت در سطح شهرستان از امور جاریه اداره شهرستان بوده و با  برگزاری جلسات مستمر و دیدارهای مردمی در جهت رفع مشکلات مردم در سطح شهرستان قدم های موثری را برداشته ایم .

 

وی با تاکید بر اینکه ما امروز سعی داریم اعتماد از دست رفته در جامعه را برگردانیم ادامه داد بومی گزینی، جوان گرایی و تخصص گرایی در انتقال نسل مدیریتی شهرستان با بهره گیری از نیروهای دلسوزو البته بومی و توانمند به نحوی که شرایط مطلوب در سیستم اداری پس از جمع بندی نیازها و مشکلات پروژه های مختلف عمرانی ، اقتصادی، اجتماعی ، ورزشی و فرهنگی موجب شد تا پروژه هایی که از سالهای گذشته ناتمام مانده بود  در دولت سیزدهم مرتفع و یا درحال اتمام است .

غفاری آثار با بیان اینکه پیاده سازی سیاست های اقتصادی دولت و برگزاری مستمر جلسات ستادی در سطح شهرستان در راستای به کار بستن شعار سال که نتیجه آن ارتقای جایگاه شهرستان در سطح کمی و کیفی بوده است وموجب شده تا شهرستان رزن در حوزه اقتصادی و اشتغال در سطح استان رتبه نخست را کسب نماید .

فرماندار شهرستان رزن با تاکید بر اینکه برنامه های هفته دولت با هدف بیان دستاوردها و خدمات دولت در راستای جهاد تبیین،  تکریم و ارج نهادن به کارگزاران قوه مجریه و انسجام و هماهنگی  بین اجزای دولت در سطح شهرستان از اهداف ما بود افزود : با تخصیص اعتبار کنار گذر شهر رزن از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان صورت گرفت که تملک زمین در روستای خمیگان انجام شده و آسفالت مسیر پلیس راه تا ورقستان به اتمام رسیده است .

غفاری آثار تصریح کرد: در حوزه راهسازی در سال گذشته توانستیم با تامین اعتبار کریدور شمال استان (جاده رزن – دمق ) ازمحل اعتبارت سفر ریاست محترم جمهوری با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان پروژه را پیش ببریم که خوشبختانه با تخصیص 24 میلیارد تومان این پروژه در حال اجرا است .

 

وی با اشاره به نیاز شهرستان به پروژه های ورزشی اعلام کرد : تامین اعتبار مجموعه ورزشی بانوان از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان پیگیری شد و تا کنون مبلغ 8 میلیارد تومان به این پروژه  اختصاص یافته است .

 

فرماندار رزن افزود : اصلاح بلوار حضرت امام خمینی (ره) از پلیس راه تا سه راهی قروه درگزین توسط شهرداری در فاز نخست در حال اجرا می باشد.

 

وی با اشاره به مشکلات سال های قبل در حوزه برق ادامه داد: با حمایت های استاندار محترم و تلاش همکارانم در سطح شهرستان امروز پایداری و شرایط مطلوب برق را شاهد هستیم و در  بخش سردورد با اجرای خط 20 کیلووات دمق و قابش علیرغم آن که در سالهای گذشته هیچ اعتباری نداشته است با هزینه ای بالغ بر 28 میلیارد تومان  به پایداری بسیاری خوبی دست یافتیم .

 

وی همچنین در ادامه افزود: با تامین اعتبار پست 63 کیلووات شهرک صنعتی و رفع مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری انجام پدیرفت  که مشکلات حقوقی موجب شد تا پروژه با تاخیر آغاز شود  اما با مرتفع شدن مشکلات پروژه با روند خوبی در حال فعالیت و اجرا است.

غفاری آثار به  پروژه های  نیمه کاره  ازسالیان گذشته پرداخت و گفت : مسیر چایان به دمق پس از کذشت 13 سال وقفه ، اتمام این مسیر در دولت سیردهم  به اتمام رسید و  بهره برداری از این پروژه در هفته دولت با حضور استاندار همدان صورت می گیرد .

وی همچنین از پیگیری و اتمام مسیر روستای ساریجلو به منصور آباد پس از گذشت 30 سال با خودیاری اهالی روستای منصور آباد به مبلغ 15 میلیارد اشاره کرد و گفت در دولت سیزدهم توانستیم با پیگیری های لازم،   مشکل تعداد 235 واحد مسکونی که با ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شده بود و از سال 81  مشکلات بر زمین مانده بود را در سال گدشته با  ارایه خدمات مورد نیاز به ایشان، مشکلاتشان مرتفع گردید .

غفاری آثار از ایجاد پایگاه امداد و نجات روستای کهریز بغازی با همت خیرین و اهالی روستا و بهره برداری این پروژه نیز همرمان با هفته دولت نام برد و در ادمه افزود : احداث پد بالگرد جهت استفاده بیماران اورژانسی از نیازهای اساسی شهرستان بود که خوشبختانه این مهم نیز عملیاتی و به اتمام رسید.

فرماندار رزن در ادامه  از رفع مشکلات پروانه تاسیس مرغداری ها پس از 8 سال وقفه ،ایجاد پاسگاه بابانظر پس از 30 سال وقفه ، احداث میدان ورودی شهر رزن پس از گذشت 27 سال و تبدیل بغراطی از مرکز دهستان به بخش پس از 26 سال تقاضاهای مردمی نام برد و گفت با عنایات خداوند متعال و حمایت های استاندار همدان، نماینده شهرستان رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی و همکاری ادارات توانستیم این موانع و مشکلات را برطرف و گره از مشکلات شهرستان باز کنیم .

در شهرستان رزن مشکلی برای نهضت ملی مسکن نداریم و به همه متقاضیان زمین رایگان خواهیم داد

غفاری آثار با بیان اینکه تکمیل تعاونی مسکن ایثارگران شهرستان پس از 3 دهه به تعداد 300 قطعه زمین، تکمیل تعاونی مسکن شبکه بهداشت و درمان پس از گذشت 20 سال به تعداد 330 قطعه زمین،  تکمیل تعاونی مسکن فرهنگیان پس از گذشت 16 سال به تعداد 610 قطعه زمین تصریح کرد شهرستان رزن با تمهیدات لازم و پیگیری های انجام شده توانسته ایم 100 هکتار زمین را توافق کنیم و در هفته دولت به همه متقاضیان مسکن ملی زمین رایگان اهدا می شود و هیچ مشکلی در حوزه مسکن نخواهیم داشت .

وی با بیان اینکه با بررسی و احصاء نقاط حادثه خیز در جهت امنیت مردم در راههای اصلی ، فرعی و روستایی همچون دور برگردان امیریه – نصب نیوجرسی – نصب علایم و چراغهای راهنمایی و نصب دوربین در مسیرهای مواصلاتی شهرستان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال توانستیم به مردم خرمات رسانی خوبی داشته باشیم.

غفاری آثار به تکمیل و آسفالت بلوار خلیج فارس در شهرهای دمق و رزن اشاره کرد و گفت این پروژه ها نیز از نیازهای واقعی مردم بود که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

مشکل مسکن مهر دمق به تعداد 80 نفر اشاره کرد و گفت :لایروبی قنوات و اجرای کانال آبهای کشاورزی 60 روستا را با جدیدت دنبال کردیم و خوشبختانه رضایت شهروندان رزنی را شاهد هستیم.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در مناطق روستایی به تعداد 500 واحد مسکونی برای مردم و 41 خانواده  تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نام برد.

غفاری آثار فرماندار شهرستان رزن در ادامه اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم به  احداث 21 کارخانه کوچک و بزرگ در سطح شهرستان و تلاش بر بازگشت 5 کارخانه راکد در شهرک صنعتی و ایجاد اشتغال برای  185 نفر اشاره کرد و افزود :  در دولت سیزدهم افزایش 11 هکتاری کشت گلخانه ای  در سال گذشته  شاهد بودیم و برای 72 هکتار کشت گلخانه ای دیگر پروانه تاسیس اخد شده است و در تلاش هستیم تا  افزایش 95 هکتار دیگر برای کشت گلخانه در سطح شهرستان را نیز به سرانجام برسانیم .

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید