خانه اجتماعی هشدار مهم به افراد واکسینه شده با سینوفارم و برکت

هشدار مهم به افراد واکسینه شده با سینوفارم و برکت

عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: باید واکسیناسیون کامل شود و دوز سوم واکسن به خصوص برای افرادی که سینوفارم یا برکت زده اند مهم است.

توسط سرواژه

سرواژه- گروه اجتماعی؛ عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کروناگفت: مردم باید خونسردی خودشان را حفظ کنند، اومیکرون فقط شدت سرایت بالا دارد.

به نقل از ایسنا مجید مختاری  اظهار کرد: باید واکسیناسیون کامل شود و دوز سوم واکسن به خصوص برای افرادی که سینوفارم یا برکت زده اند مهم است.

وی با بیان اینکه وقتی نقشه کرونایی کشور قرمز می‌شود، دیگر کاری نمی‌شود انجام داد و با بستری زیاد در بیمارستان‌ها و آی‌سی‌یو و تعداد بالایی مرگ‌ومیر مواجه می‌شویم، گفت: زمان پیشگیری از موج بعدی کرونا الان است.
 این مقام مسئول درباره تاثیر واکسیناسیون کرونا بر کنترل اپیدمی در کشور، گفت: واکسیناسیون در کنترل همه‌گیری کووید ۱۹ در کشور، قاعدتا تاثیر بسیار جدی داشته و شرایط آرامی که در حال حاضر در کشور شاهدیم، حاصل همین واکسیناسیون گسترده‌ای است که اتفاق افتاده است.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه برای مقابله با سویه اُمیکرون باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی حفظ شود، بر لزوم پرهیز از دورهمی‌های یلدا و همچنین تعطیلی مدارس تا چند هفته آینده تاکید کرد.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید