خانه استانهاهمدان مراسم افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در همدان برگزار شد

مراسم افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در همدان برگزار شد

مراسم افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در همدان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر انجمن سینمای جوان و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در محل پردیس سینمایی قدس برگزار شد.  

توسط سرواژه

به گزارش خبرنگار هنری سرواژه؛ مراسم افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در همدان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر انجمن سینمای جوان و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در محل پردیس سینمایی قدس برگزار شد.

جشنواره فیلم فجر استان همدان  از امروز ۱۷ لغایت ۲۴ بهمن ماه آغاز بکار می کند.

در این مراسم مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد استان همدان؛ مسعود ویژه با تبریک ایام دهه فجر و همچنین ماه مبارک رجب گفت: در این دوره ۲۰ فیلم سودای سیمرغ در سه سینما اکران می‌شود.
که ساعات اکران فیلم‌ها در سانس‌های ۱۸ تا۲۰و ۲۰ تا۲۲ است.

  1. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تشکر از مدیر امور سینماهای موسسه بهمن سبز همدان، افزود: در این دوره جشنواره بلیت بصورت حضوری در گیشه‌ها فروخته نمی‌شود و فروش به صورت اینترنتی خواهد بود و علاقمندان جهت تهیه بلیت باید به آدرس اینترنتی و دیگر سامانه‌های فروش مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

 

گفتنی است افتتاحیه این جشنواره در همدان با فیلم “هفت بهار نارنج” که احمد رفیع زاده نویسنده فیلمنامه آن است وتجربه فیلم ها و سریال های بسیاری را در کارنامه اش دارد آغاز شد که با نگاهی به آثارش می توان از تبحر او در ایجاد فضاهای مختلف و متنوع آگاه شد.استاد علی نصیریان در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

قابل ذکر است؛ هفت بهار نارنج» به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه پاشا، «یادگار جنوب» به کارگردانی پدرام پورامیری و حسن دوماری، «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج، «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی، «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست ، «شماره ۱۰» به کارگردانی حمید زرگرنژاد، «هایپاور» به کارگردانی هادی محمدپور، «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی، «آنها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی، «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه ای، «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «هوک» به کارگردانی حسین ریگی، «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی، «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان، «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی، «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی و «اتاقک گلی» به کارگردانی محمد عسگری در سینماهای همدان اکران می‌شوند.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید