خانه ورزشی فوتبال ایران به زودی آزمون دارد

فوتبال ایران به زودی آزمون دارد

سردار آزمون به تیم ملی ایران برمیگردد

توسط طیبه قاسمی

سردار آزمون به تیم ملی ایران برمیگردد

یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی، آزمون است که در آستانه مسابقان جام جهانی  2022، در تمرینات مصدوم شد و گفته ها حاکی از این بود که آزمون جام جهانی 2022 رو از دست خواهد داد. بعد از این آسیب دیدگی، با برنامه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران و هماهنگی باشگاه لورکوزن، آزمون به کشور امارات سفر کرد. از کادر فنی تیم ملی هم «میکائیل موریرا» راهی امارات شد تا آزمون با طی کردن یک روند درمانی مناسب، زودتر به میادین بازگردد.

 

اما امروز 15 آبان ماه 1401،طبق اعلام باشگاه روبین کازان آزمون باید از فردا در تمرین تیم ملی شرکت کند. حضوری که تمرینات تیم کی روش را پرستاره تر خواهد کرد. اینکه آزمون بعد از غیبت در یک اردوی ملی در مسابقه بولیوی به میدان خواهد رفت موضوع دیگری است اما بازگشت او به اوج آمادگی و البته درخشش بازیکنانی مثل سامان قدوس در مسابقات باشگاهی نوید رقابتی جدی در اردوی تیم ملی برای جام ملتهای آسیا می دهد. رقابتی که به سود تیم ملی تمام خواهد شد.

آزمون به جام جهانی رسید

 

کارلوس کی روش که به سبک بازی آزمون علاقه زیادی دارد

و حالا خبر خوب برای کارلوس کیروش و ایران قبل از جام جهانی اتفاق افتاد، کی روش هم در آخرین مصاحبه خود با رسانه های ایران در هفته گذشته، از روند درمانی آزمون اظهار رضایت کرده و گفته بود که این بازیکن به آلمان می رود تا در باشگاه بایر حاضر بشود.

 

 

 

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید