خانه ورزشی رئیس هیئت والیبال استان همدان؛ هدف از میزبانی مسابقات شکوفا شدن استعداد و ظرفیت های والیبال استان است

رئیس هیئت والیبال استان همدان؛ هدف از میزبانی مسابقات شکوفا شدن استعداد و ظرفیت های والیبال استان است

رئیس هیئت والیبال استان همدان گفت: هدف ما فقط  مقام و رتبه نیست بلکه در پی شکوفا شدن ظرفیت‌ و استعدادهای جوانان و نوجوانان همدان هستیم تا این افراد در رده‌های بالاتر حائز افتخار برای استان باشند.

توسط سرواژه

حمید بادامی نجات رئیس هیئت والیبال استان همدان درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی سرواژه و درحاشیه بازی های  والیبال قهرمانی جوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه میزبانی مسابقات والیبال جوانان کشور توسط این استان با استقبال خوبی مواجه شده. این مسابقات با حضور 15 تیم از سراسر کشور در رده جوانان برگزار می‌شود که تیم همدان نیز در آن حضور دارد امیدواریم با تیمی که بسته شده شاهد کسب موفقیت‌های تیمی باشیم.

بادامی هدف از برگزاری این مسابقات را حضور بازیکنان همدان در کلاس Aمسابقات کشوری خواند و گفت: این مسابقات به همدان کمک می‌کند در رده نوجوانان وجوانان  ملی‌پوش داشته باشیم عمده فعالیت‌های هیئت استان نیز در همین راستاست.

وی با اشاره به اینکه هیات والیبال در سال گذشته برای اعزام  7رده سنی در دو بخش آقایان و خانم‌ها هزینه بالایی متقبل شد و امسال هم با هزینه بالا این مسابقات را میزبانی کرده‌ایم تاکید کرد: هدف ما فقط  مقام و رتبه نیست بلکه در پی شکوفا شدن ظرفیت‌ و استعدادهای جوانان و نوجوانان همدان هستیم تا این افراد در رده‌های بالاتر حائز افتخار برای استان باشند.

رئیس هیئت والیبال استان همدان عنوان کرد: این مسابقات در 14 مرداد ماه شروع شده و مدت ۷ روز در دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه دارد، حضور تماشاگران برای دیدن این دوره از مسابقات آزاد است و تلاش ما این است با بهترین کیفیت این مسابقات را برگزار کنیم و میزبان خوبی برای هموطنان باشیم.

بادامی با تاکید بر اینکه امیدوارم بتوانیم ظرفیت والیبال همدان را از بالقوه به بالفعل تغییر دهیم، گفت: در ورزش تیمی مولفه اصلی پیشرفت برگزاری مسابقات است وقتی ما در این سطح مسابقات برگزار کنیم کمک کرده ایم توانایی فرزندانمان بالا برود، اول توجه والیبال کشور به همدان جلب می‌شود و سپس توجه مسئولین استانی به این ورزش جلب می‌شود و مهمتر از آن استعدادها کشف می‌شود و برای آینده می‌توانیم آنها را آماده کنیم که کمک بزرگی به ورزش استان است.

وی خبرداد: همدان با برخورداری از سه هزار والیبالیست در رده‌های سنی مختلف، از استان‌های فعال در این رشته ورزشی است و اضافه کرد: شاهد بودید چند وقت پیش همین جوانان برای اولین بار در جهان مقام اول را کسب کردند و امروز مسابقات والیبال یکی از ورزش‌های پرطرفدار کشور ماست.

در همدان نیز به همین شکل است والیبال یک ورزش خانوادگی است و خیلی از خانواده‌ها فرزندانشان را تشویق می‌کنند وقتی بدانند زیرساخت‌ها آماده است و مسابقات هم برگزار می‌شود افراد زیادی به این سمت سوق پیدا می‌کنند و به آینده امیدوارتر هم می شوند.

خوشحالم میهمان همدان هستیم

محمد اسداللهی سرمربی تیم جوانان والیبال اردبیل نیز پیش از بازی در گفتگو با خبرنگار سرواژه عنوان کرد: تیم ما با وجود اینکه کمی تمرینات را دیر شروع کرده است تیم خوبی است، شاید دردو بازی اول مشکل پیدا کنیم اما در مجموع برای رفتن روی سکو آمده‌ایم.

اسداللهی شهر همدان را از نظر گردشگری جذاب و زیبا توصیف کرد و افزود: این استان مردمان بسیار مهمان نوازی دارد، برخورد آنها با ما از هر لحاظ خوب بوده و خوشحالیم که مهمان شما هستیم.

گفتنی است؛ استانهای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، منطقه آزادقشم، کرمان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان، قم، زنجان، گیلان، اراک، ایلام، اردبیل و همدان در این مسابقات حضور دارند.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید