خانه اجتماعی نماینده اردبیل: فردوسی‌پور را برگردانید

نماینده اردبیل: فردوسی‌پور را برگردانید

یکی از نمایندگان مجلس در صحبت‌های امروز خود به صراحت از رئیس صداوسیما درخواست کرد که مجدداً پخش برنامه 90 در رسانه ملی آغاز شود.

توسط سرواژه

در بخشی از صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی، سید کریم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس در تذکری خطاب به رئیس صداوسیما درباره برنامه نود صحبت کرد و درخواست بازگشت عادل فردوسی‌پور به رسانه ملی را داشت.

به گزارش سرویس اجتماعی سرواژه؛ موسوی در صحبت‌های خود گفت: 10 روز گذشته در خدمت حضرت آقای دکتر جبلی بودم، رئیس محترم صداوسیما؛ بحث برگشت و برگرداندن مجری بسیار قوی و جوان‌دوست جناب آقای دکتر فردوسی‌پور خواهش می‌کنم کاری کنند، مکانیزمی را به کار ببرند که جناب آقای دکتر فردوسی‌پور به این برنامه شبکه سه (نود) برگردد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما که برای مردم چیزی نداریم، متاسفانه مردم در مشکلات گوناگون مخصوصا در معیشت با مشکلاتی مواجه هستند؛ حداقل برای جوانان عزیز این موضوع را حل کنید.

سید کریم موسوی با درخواست از رئیس صداوسیما توضیح داد: جناب آقای دکتر جبلی من کاری ندارم که خدایی ناکرده اگر ایشان حاشیه‌ای داشته باشد، غیر از معصومین علیه السلام در این دنیا همه حاشیه دارند اما سعی کنید با ترمیم، با تأمل و با تعهد ایشان را برگردانید به برنامه شبکه سه (نود) تا این‌که جوانان ما بتوانند وقتی پای تلویزیون می‌نشینند، انشالله از برنامه‌های خوب و قوی و برنامه خوب این برادر عزیزمان استفاده‌هایی را داشته باشند.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید