خانه استانها دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان: باید مدیران را به سرمایه‌گذاری در فضای مجازی ترغیب کرد

دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان: باید مدیران را به سرمایه‌گذاری در فضای مجازی ترغیب کرد

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خواست مدیران خود را ترغیب به سرمایه‌گذاری در فضای مجازی کنند.

توسط سرواژه

به گزارش سرواژه به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار مهدی فرجی در پنجمین جلسه کمیته فضای مجازی کنگره شهدا با بیان اینکه این کمیته یکی از کمیته‌های ویژه با اهمیت بالا در این رویداد ملی به شمار می‌رود، اظهار کرد: تمامی ۲۳ کمیته دومین کنگره ملی شهدا به فضای مجازی وابستگی دارند و حوزه اطلاع‌رسانی هم در این بستر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید به بهترین شکل از ظرفیت این کمیته بهره برد، افزود: اقدامات خوبی ظرف یک سال اخیر در این کمیته انجام شده و نهادهایی مثل جهادسازندگی، آموزش‌و‌پرورش و … به خوبی پای کار بوده‌اند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در فضای مجازی دشمن با تمام توان ورود کرده و ما هم باید با تمام توان مقابله کنیم و در این زمینه خساست به خرج ندهیم، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم دشمن به واسطه فضای مجازی به اهداف شوم خود برسد.

سردار فرجی با بیان اینکه یکی از کمیته‌هایی که می‌تواند در این مسیر نقش‌ مهمی ایفا کند فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: توقع رهبر معظم انقلاب، احیای ایمان و امید در دل مردم به واسطه برگزاری کنگره‌های ملی شهداست و در این راستا فضای مجازی ماموریت پراهمیتی دارد.

وی در ادامه از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه خواست مدیران خود را ترغیب به سرمایه‌گذاری در فضای مجازی کنند.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود کنگره شهدا در برنامه‌های بزرگ استان گنجانده شود، اذعان کرد: اخیرا در یک مسابقه ورزشی، بخش مهمی از برنامه مختص به کنگره شهدا بود و توقع داریم بقیه دستگاه‌های اجرایی هم به این موضوع توجه کنند.

سردار فرجی با بیان اینکه روزهای شلوغی در پیش داریم، گفت: نمایش چند رسانه‌ای “فصل شیدایی” کاری بزرگ، ماندگار و در عین حال دشوار است که این روزها و در وضعیت دشوار آب و هوایی، دست‌اندرکاران سخت در تلاش هستند تا برنامه به بهترین شکل ممکن برگزار شود. باید برنامه‌های کنگره از جمله فصل شیدایی به نحو احسن در فضای مجازی پوشش داده شود.

گفتنی است، در این جلسه “حسین ربیعی” دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات این کمیته و همچنین برنامه‌های پیش‌رو پرداخت. اعضای کمیته نیز گزارشاتی از برنامه‌های انجام شده و اقدامات مدنظری که در هفته‌های آتی انجام خواهد شد، ارائه دادند.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید