خانه استانها با تدبیر فرماندار مشکلات بیمارستان در حال ساخت رزن و ساختمان هلال احمر مرتفع شد

با تدبیر فرماندار مشکلات بیمارستان در حال ساخت رزن و ساختمان هلال احمر مرتفع شد

با تدبیر فرماندار مشکلات بیمارستان در حال ساخت رزن و ساختمان هلال احمر مرتفع شد .

توسط سرواژه

علی اصغر غفاری آثار فرماندار رزن گفت: پروژه چند میلیاردی بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در حال احداث از اعتبارات دولتی و بیت المال شهرستان رزن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش سرواژه به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رزن، روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه جلسه ای به ریاست فرماندار شهرستان با حضور مدیر جمعیت هلال احمر و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در محل فرمانداری رزن تشکیل شد و پس از تبادل نظر و بررسی مسایل و مشکلات راه ورودی و خروجی و همچنین پانسیون پزشکان بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی درحال احداث رزن مرتفع و برای واگذاری زمینی به مساحت ۵ هکتار برای جمعیت هلال‌احمر شهرستان رزن، توافقاتی حاصل شد.

علی اصغر غفاری‌آثار در این جلسه گفت :ساختمان بیمارستان ۱۵۰ تخت‌خوابی رزن در بحث راه ورودی و خروجی و همچنین پروژه احداث پانسیون پزشکان مشکلاتی را پیش رو داشت که راهکاری را برای این مسیله دیده ایم که ۳ قطعه از زمینهای مسکونی جنب بیمارستان توسط شهرداری تملک شود

فرماندار رزن اظهار داشت؛ با نگاه بلند مدت برای شهرستان کار ویژه ای را پیش بینی کرده ایم که هم مشکل ورودی و خروجی بیمارستان مرتفع شود و هم ساختمان پانسیون پزشکان این بیمارستان را به نتیجه برسانیم.

غفاری‌آثار ادامه داد؛ یک اقدام سه جانبه ای که باید صورت پذیرد این هست که ۳ قطعه زمین در مجاورت بیمارستان در حال ساخت به مساحت ۶۰۰ متر توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار شهرداری قرار گیرد و شهرداری زمینی که در موقعیت خوب شهر رزن واقع است و با نگاه آینده نگری و با در نظر گرفتن رفع همه ی مشکلات و حتی زیرساختها و آمایش سرزمینی و رفع نیازهای شهرستان برای ۵۰ سال آینده پیش بینی شده است به هلال احمر واگذار کند.

وی افزود؛ شهرداری ضمن دریافت حق و حقوق خود و با جدا شدن هلال احمر از ساختمان موجود با خرید زمینی به مساحت ۵ هکتار به آنچه که نیازمند آن هست دست خواهد یافت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با در اختیار گرفتن ساختمان فعلی هلال احمر نیازهای بیمارستان در حال ساخت را مرتفع می کند و این همان اقدامی است که باید برای پیشرفت شهرستان انجام دهیم .

در این جلسه معاونین و مدیر حقوقی جمعیت هلال احمر استان ، معاون املاک دانشگاه علوم پزشکی استان، مشاور اجرایی فرماندار، شهردار رزن، رییس شبکه بهداشت و درمان، رییس هلال احمر و رییس بنیاد مسکن شهرستان رزن نیز حضور داشتند.

گفتنی است که بیمارستان در حال ساخت شهرستان رزن در فضایی بالغ بر ۱۶هزارمترمربع در ۷ طبقه و پیش بینی دو طبقه زیرزمین در سال ۱۳۹۷ کلنگ زنی شدو پیش بینی می شد در سال ۱۴۰۵ به بهره برداری برسدکه با پیگیری های ویژه باجذب منابع مالی ازمحل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری، روندساخت بیمارستان شدت گرفت و قطعا تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید