خانه سیاسی برخی که در صداوسیما معروف شده بودند کنار تروریست‌های شاهچراغ قرار گرفتند

برخی که در صداوسیما معروف شده بودند کنار تروریست‌های شاهچراغ قرار گرفتند

۱۷ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خطاب به رئیس سازمان صداوسیما تأکید کردند: برخی افراد که با هزینه نظام جمهوری اسلامی و در صداوسیمای ملی، معروف و به جایگاهی رسیده بودند، با مواضعشان در شبکه‌های اجتماعی، کنار تروریست‌های شاهچراغ و قاتلان عجمیان‌ها و علی‌وردی‌ها قرار گرفتند.

توسط سرواژه

۱۷ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای خطاب به پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به جنگ ترکیبی که سال گذشته جمهوری اسلامی ایران درگیر آن شده بود، تأکید کردند: برخی که در صداوسیما معروف شده بودند کنار تروریست‌های شاهچراغ قرار گرفتند.

در بخشی از این نامه آمده است: «هویت» و «عدالت‌گستری» دو کلید واژه مهم و پرتکرار جنابعالی در بدو ورود به جایگاه ریاست سازمان صدا و سیما بود. شنیدن این دو نسخه راهگشا برای رسانه تبدار ملی، امیدبخش کسانی بود که دل در گرو این انقلاب اسلامی داشتند؛ بیشتر از همه برای دانشجویان که خط‌شکنی و شجاعت رسانه‌ای را مکرر شنیده و منتظر یک «تحول» اساسی بودند.

در بخشی دیگری تأکید شده است: سال گذشته جمهوری اسلامی درگیر یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه شد که  با پروگاندای رسانه‌ای  قصد القاء تمام شدن نظام اسلامی را داشتند. بخش عظیمی از این جنگ در رسانه‌های مجازی بود و برخی افراد که با هزینه نظام جمهوری اسلامی و در صداوسیمای ملی، معروف و به جایگاهی رسیده بودند، با مواضعشان در شبکه‌های اجتماعی، کنار تروریست‌های شاهچراغ و قاتلان عجمیان‌ها و علی‌وردی‌ها قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید