خانه استانها اول شهریور رسما به نام همدان شد

اول شهریور رسما به نام همدان شد

مسعود ویژه از تصویب نامگذاری اول شهریور به نام همدان در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: باپیگیری های انجام شده بالاخره این مهم صورت پذیرفت و اول شهریور روز ملی همدان نام گرفت.

توسط سرواژه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در آیین اختتامیه ششمین اردوی فیلمسازی که ۱۶ آبان ۱۴۰۲ در همدان برگزار شد، اظهار کرد: باعث خرسندی است میزبان برگزاری مجدد این رویداد درخشان فرهنگی با حضور اساتید مجرب کشوری و فیلمسازان جوان مستعد در حوزه فیلمسازی برای دومین بار در همدان هستیم.

مسعود ویژه از تصویب نامگذاری اول شهریور به نام همدان در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: باپیگیری های انجام شده بالاخره این مهم صورت پذیرفت و اول شهریور روز ملی همدان نام گرفت.

وی افزود: در کنار تربیت و آموزش هنرمندان می بایست آموزش عملی را مد نظر قرار دهیم چرا که بسیار نتیجه بخش بوده و به همین دلیل این شیوه آموزشی را بایدگسترش داد.

ویژه خاطرنشان کرد: با همکاری انجمن و و درخواست تشکل های فرهنگی، فعالیت ۳محور در هنر را طراحی و احیا کردیم که احیای هنرستان هنرهای زیبا، دانشگاه فرهنگ و هنر از جمله آن است که با شروع یه دوره های کوتاه انشالله به برگزاری دوره های بلند نیز می‌رسیم.

وی با بیان اینکه خروجی‌ دوره‌های گذشته اردوهای فیلمسازی، نشان از اثربخشی بالای این رویداد در بحث آموزش فیلمسازان جوان دارد، عنوان کرد: باتوجه به شرایط و گستردگی برگزاری این رویداد، هزینه‌های زیادی را می‌طلبد که این امر بدان معناست که حمایت بخش خصوصی و سایر ارگان‌ها را بیش از گذشته در این امر داشته باشیم؛ از این رو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال جذب حامی برای تمام رویدادهای فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید براینکه در تلاشیم تا اینه رویداد در دور بعدی و سال‌های بعد تر نیز در همدان برگزار شود، افزود: خوشحالیم که در این دوره افراد دغدغه‌مند و فعالان اقتصادی برای برگزاری این رویدا همراهی داشتند.

ویژه در پایان خاطرنشان کرد: درتلاشیم تا با هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه سایر رویدادهای فرهنگی را به صورت کشوری در استان برگزار کنیم؛ چراکه بدون شک خروجی برنامه‌هایی شبیه این اردو که جنبه عملی دارد، موثر تر از کلاس‌هایی باجنبه جشنواره‌ای و تئوری است.

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید