خانه استانها استاندار همدان: المان ورزشگاه قدس تا پنجشنبه تعیین تکلیف شود

استاندار همدان: المان ورزشگاه قدس تا پنجشنبه تعیین تکلیف شود

از هر اقدامی که در استان به برگزاری باشکوه این کنگره شهدا کمک کند، استقبال می‌کنیم و برای هر دستگاه اجرايي تعداد مشخص شده که باید در زمان خود انجام شود.

توسط سرواژه

به گزارش خبرنگار دفاع مقدس سرواژه علیرضا قاسمی فرزاد-استاندار همدان در  در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و سالگرد شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ياران باوفایش، با اشاره به اینکه کارها را باید هرچه سریع‌تر پیش ببریم؛  اذعان داشت: به دلیل تداخل با ماه محرم و صفر و اربعین حسینی اقداماتی که انجام می‌دهیم همه باید در راستای کنگره انجام گیرد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: در بحث المان‌ها خود دستگاه‌ها باید متولی باشند، همچنین المان ورزشگاه قدس پنجشنبه باید تعیین تکلیف و نهایی شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه  در شهرستان‌ها باید کارها در حوزه معاونت عمرانی دنبال شود، بیان کرد: یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده شهدا با انسجام بیشتری انجام شود.

وی خبر داد: از هر اقدامی که در استان به برگزاری باشکوه این کنگره شهدا کمک کند، استقبال می‌کنیم و برای هر دستگاه اجرايي تعداد مشخص شده که باید در زمان خود انجام شود.

قاسمی فرزاد  افزود: اشجار کم آب بر به نام شهدا کاشته شود و این امر در استان حتما با توزیع مناسب انجام شود و به گونه‌ای باشد که سازگار با محیط بوده و به آنها توجه شود.

وی تاکید کرد: در حوزه تالیف کتاب و خاطرات شهدا و دفاع مقدس اقدامات به سرعت انجام شود؛ همچنین مهم‌ترین مبحث ما تامین اعتبار مالی است که در اختیار مجموعه سپاه قرار می‌گیرد و در جاهایی که لازم است در مجموعه کمیته‌ها و در راستای کنگره استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

دیدگاه بگذارید